Jsme matka & syn nadšeni do obchodu s nemovitostmi, podnikající pod ochrannou známkou HOME 4 PEOPLE.

Kristián se mnou jezdil na prohlídky nemovitostí, už když mu bylo 12 let. Nemovitosti nás oba nadchly. Vzájemně se doplňujeme a staráme se o klienty společně.

Já osobně jsem začala podnikat již v roce 1996, kdy jsem prodala první nemovitost, činžovní dům na Hořejším nábřeží v Praze. Pracuji na doporučení, klienti se mnou byli vždy spokojeni, jsou si vědomi mých kvalit. Pod značkou HOME 4 PEOPLE pracuji od roku 2014. U této společnosti mám veškerý servis a s tím je spojená i výborná spolupráce. V roce 2017 se ke mně po vystudování Obchodní akademie přidal můj syn, Kristián Katsiedl. K práci v oblasti nemovitostí vždy inklinoval, již od začátku byl velký profesionál. Je skvělé mít takového kolegu, který je pro věc zapálený. Naše rodinná firma nabízí jak právní služby, tak můžeme doporučit i daňové a hypotéční poradce. Máme svůj team, který skvěle a precizně pracuje. Za klienty vyřídíme od nabídky nemovitosti, přes vypracování smluv a daňového přiznání vše, co k této práci patří. Servis máme od A do Z. Zprostředkováváme prodej a pronájem bytů, domů, pozemků. Baví mě vidět krásné nemovitosti, ale i ty před rekonstrukcí, kde je velký potencionál.  Jaké jsou vyhlídky pro blízkou budoucnost? Člověk se učí celý život a já svou práci miluji. Tudíž zdokonalovat se a pokračovat v mé branži společně se svým synem a zároveň mu předat veškeré své zkušenosti.

Na co se nás lidé při prodeji nemovistosti nejčastěji ptají?

Jak dlouho trvá prodej nemovitosti?

Začneme podpisem Zprostředkovatelské smlouvy, vypracujeme nabídku a inzerujeme nemovitosti. Každá nemovitost se nabízí jinou dobu. Záleží vždy na nabídce a poptávce. Po uzavření Rezervační smlouvy, jejíž doba se odvozuje od toho, zda budete hradit hypotékou či hotově a po uhrazení rezervačního poplatku začne právní oddělení připravovat Kupní smlouvu a Smlouvu o úschově. Po odsouhlasení obou stran se smlouvy podepíši, uhradí peníze do úschovy a vloží se návrh na katastrální úřad. Zde je zákonná čekací doba 20 dní, teprve pak je proveden vklad vlastnického práva k nemovitostem do katastru nemovitostí ve prospěch nového vlastníka. Celá transakce trvá maximálně 3 měsíce, pokud jde vše tak, jak má jít.

Musím někam jezdit?

Nemusíte Jezdíme na prohlídky ani na úřady po celé ČR. Všechny smlouvy odvezeme na příslušné katastrální úřady a poté potvrzené pro banku nebo klienta na domluvené místo. Vy nemusíte nic řešit. Šetříme Váš čas.

Kde hledáte kupce?

Inzerujeme na veškerých serverech po celé ČR, pracujeme aktivně na sociálních sítích. Spolupracujeme i s ostatními realitními kancelářemi, tím získáváme větší klientelu. Máme velkou škálu pracovních kontaktů doma i ve světě.

Jak je to s prohlídkami?

Jelikož pracujeme v týmu, jsme velice flexibilní a nemáme problém pracovat po domluvě i ve dnech volna. Již několikrát jsme pracovali dokonce o Vánocích a zajistili jsme tím budoucí prodej nemovitosti.

Co je potřeba k prodej?

Kompletní informace ohledně nemovitosti, včetně dokumentace (nabývací titul, plány, půdorysy, odhad, PENB, faktury)

Jak správně nastavit cenu nemovitosti?

Cena nemovitosti se odvíjí od aktuální nabídky a cenové mapy dané lokality. Průměr dobře nastavené ceny je výsledkem rychlejšího prodeje.

Co zahrnují Vaše služby?

Při podpisu Rezervační smlouvy se skládá rezervační poplatek, v němž je zahrnuto: Předchozí profesionální prezentace nemovitosti – fotografie, video, 3D půdorys a 2D půdorys, virtuální prohlídka a další prezentace podle nemovitosti. Inzerce na realitních server i sociálních sítích. Prohlídky, právní servis, vyřizování veškerých dokumentů s úřady, komunikace s bankou. Šetříme Vám čas i starosti a víme, na co si dát pozor.