Kristián se mnou jezdil na prohlídky nemovitostí, už když mu bylo 12 let. Nemovitosti nás oba nadchly. Vzájemně se doplňujeme a staráme se o klienty společně.
Já osobně jsem začala podnikat již v roce 1996, kdy jsem prodala první nemovitost, činžovní dům na Hořejším nábřeží v Praze. Pracuji na doporučení, klienti se mnou byli vždy spokojeni, jsou si vědomi mých kvalit. Pod značkou HOME 4 PEOPLE pracuji od roku 2014. U této společnosti mám veškerý servis a s tím je spojená i výborná spolupráce. V roce 2017 se ke mně po vystudování Obchodní akademie přidal můj syn, Kristián Katsiedl. K práci v oblasti nemovitostí vždy inklinoval, již od začátku byl velký profesionál. Je skvělé mít takového kolegu, který je pro věc zapálený. Naše rodinná firma nabízí jak právní služby, tak můžeme doporučit i daňové a hypotéční poradce. Máme svůj team, který skvěle a precizně pracuje. Za klienty vyřídíme od nabídky nemovitosti, přes vypracování smluv a daňového přiznání vše, co k této práci patří. Servis máme od A do Z. Zprostředkováváme prodej a pronájem bytů, domů, pozemků. Baví mě vidět krásné nemovitosti, ale i ty před rekonstrukcí, kde je velký potencionál. Jaké jsou vyhlídky pro blízkou budoucnost? Člověk se učí celý život a já svou práci miluji. Tudíž zdokonalovat se a pokračovat v mé branži společně se svým synem a zároveň mu předat veškeré své zkušenosti.
Začneme podpisem Zprostředkovatelské smlouvy, vypracujeme nabídku a inzerujeme nemovitosti. Každá nemovitost se nabízí jinou dobu. Záleží vždy na nabídce a poptávce. Po uzavření Rezervační smlouvy, jejíž doba se odvozuje od toho, zda budete hradit hypotékou či hotově a po uhrazení rezervačního poplatku začne právní oddělení připravovat Kupní smlouvu a Smlouvu o úschově. Po odsouhlasení obou stran se smlouvy podepíši, uhradí peníze do úschovy a vloží se návrh na katastrální úřad. Zde je zákonná čekací doba 20 dní, teprve pak je proveden vklad vlastnického práva k nemovitostem do katastru nemovitostí ve prospěch nového vlastníka. Celá transakce trvá maximálně 3 měsíce, pokud jde vše tak, jak má jít.
Nemusíte Jezdíme na prohlídky ani na úřady po celé ČR. Všechny smlouvy odvezeme na příslušné katastrální úřady a poté potvrzené pro banku nebo klienta na domluvené místo. Vy nemusíte nic řešit. Šetříme Váš čas.
Inzerujeme na veškerých serverech po celé ČR, pracujeme aktivně na sociálních sítích. Spolupracujeme i s ostatními realitními kancelářemi, tím získáváme větší klientelu. Máme velkou škálu pracovních kontaktů doma i ve světě.
Jelikož pracujeme v týmu, jsme velice flexibilní a nemáme problém pracovat po domluvě i ve dnech volna. Již několikrát jsme pracovali dokonce o Vánocích a zajistili jsme tím budoucí prodej nemovitosti.
Kompletní informace ohledně nemovitosti, včetně dokumentace (nabývací titul, plány, půdorysy, odhad, PENB, faktury)
Cena nemovitosti se odvíjí od aktuální nabídky a cenové mapy dané lokality. Průměr dobře nastavené ceny je výsledkem rychlejšího prodeje.
Při podpisu Rezervační smlouvy se skládá rezervační poplatek, v němž je zahrnuto: Předchozí profesionální prezentace nemovitosti – fotografie, video, 3D půdorys a 2D půdorys, virtuální prohlídka a další prezentace podle nemovitosti. Inzerce na realitních server i sociálních sítích. Prohlídky, právní servis, vyřizování veškerých dokumentů s úřady, komunikace s bankou. Šetříme Vám čas i starosti a víme, na co si dát pozor.